 |
|
|
|
Kommentera nyheten Utvärdering Närkekvartetten 07
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
hempa: Tordagen. Datumet korrigerat i nyheten.
ÖLOF: Ja, det vore en klar förbättring. |
| Skrivet av: | ÖLOF [2007-09-20 20:28] | |
|
|
| Mycket bra Per. Tack för rapporten. |
|
|
hempa: Tordagen. Datumet korrigerat i nyheten.
ÖLOF: Ja, det vore en klar förbättring. |
| Skrivet av: | ÖLOF [2007-09-14 14:27] | |
|
|
| En förbättring till nästa år är att skicka tävlingsrapport i tid. Det har forrtfarande inte kommit någon i år :o( |
| Skrivet av: | hempa [2007-09-14 13:14] | |
|
|
| Jag kommer... men vilken dag ska jag komma? Onsdag 19 sep eller torsdag 20e? ;-) |
|
|
|
 |