INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Är det någon som skall SPRINGA på lördag

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Per Eklöf [2007-01-25 21:30]
Jag kan tyvärr inte komma. Har jour och får köra varvlopp i Nora, skitskoj :)...

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: groth [2007-01-26 15:26]
jag ska minnsann springa jag...

Skrivet av: da Silva [2007-01-26 11:14]
Då kör vi på det, jag har uppdaterat månadsprogrammet.

Skrivet av: C-G [2007-01-26 10:25]
Jag är inne helt på samma linje. Klockhammar gäller fortfarande, Stefan har nyckel, så skida på nu medan det går.

Skrivet av: da Silva [2007-01-26 7:39]
Det kan nog vara en bra idé att skjuta på träningen och åka skidor istället. Dels för att passa på när det går, dels för att teknikmomentet på träningen blir mycket bättre längre fram när det inte är spårsnö. Men vi utgår väl fortfarande från Klockhammar/Blankhult?

Skrivet av: Per Eklöf [2007-01-25 21:30]
Jag kan tyvärr inte komma. Har jour och får köra varvlopp i Nora, skitskoj :)...