INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Stolpe ut i 25manna

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2008-10-15 15:35]
Linda och Nettan verkar vara väldigt avslappnade och glada, men med tanke på de övriga ser det ut att gå rätt fort ändå. Måste tyda på en grym aerob kapacitet. Kan jag få några träningstips, saknade nämligen själv den där känslan på upploppet i år. =)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2008-10-17 16:48]
SOm alla andra så måste man bara tacka alla som fixade med 25_manna resan och de olika lagen.
För er som vill minnas så finns lite fler bilder.
http://steffo.gotdns.org/25_manna08/

Peiza>>Du kan ju se på hur många ställen du kan hitta Linda..

Skrivet av: Peiza [2008-10-15 21:54]
Hmm, ser det nu, inser att jag hänger för lite på klubbträningarna. Men det är väl ändå rätt likt.

Skrivet av: Linda [2008-10-15 18:46]
Jag är inte med på någon bild.. någon annan har aerob kapacitet menar du.

Skrivet av: Peiza [2008-10-15 15:35]
Linda och Nettan verkar vara väldigt avslappnade och glada, men med tanke på de övriga ser det ut att gå rätt fort ändå. Måste tyda på en grym aerob kapacitet. Kan jag få några träningstips, saknade nämligen själv den där känslan på upploppet i år. =)

Skrivet av: Bo Magnusson [2008-10-15 12:22]
Håller skribenten. Imponerande arbetsinsatser, av Reseeldare, UK och Chaufförer Tack!

Skrivet av: M&M [2008-10-15 11:40]
Skall ägna det kommande året åt att specialträna stämpling ;-)
Så här efteråt känns det fortfarande omöjligt, jag som "alltid" låter det pipa två gånger.
En del av min botgöring kommer att bli att nästa år vara ansvarig för att samtliga startande utbildas i "två-pip"-metoden.