 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmälan till 5-dagars 2008
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2007-10-25 21:48] | |
|
|
| CG, kan vara så att flera har gjort som jag och lagt upp inbetalningen till sista dagen på internetbanken. Vill ju inte bli av med pengarna tidigare än nödvändigt... :) |
| Skrivet av: | Peiza [2007-10-25 21:48] | |
|
|
| CG, kan vara så att flera har gjort som jag och lagt upp inbetalningen till sista dagen på internetbanken. Vill ju inte bli av med pengarna tidigare än nödvändigt... :) |
|
|
|
 |