INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Anmälan till tävlingar

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2007-03-23 11:24]
H-G>> Skumt. Postnummret ska vara utan mellanslag, men det antar jag att du försökt med. Kolla med Emma Arlebo om hon kan anmäla dig, hon sitter inne med högre behörigheter.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2007-03-23 11:24]
H-G>> Skumt. Postnummret ska vara utan mellanslag, men det antar jag att du försökt med. Kolla med Emma Arlebo om hon kan anmäla dig, hon sitter inne med högre behörigheter.

Skrivet av: H-G [2007-03-23 0:02]
Kan ej anmäla mig till någon tävling i vår... min adress o postnummer
godkänns ej av allsmäktige online-anmälare, således blir det väl inget
tävlande för mig fortsättningsvis.

Skrivet av: Pecka [2007-03-11 12:03]
Anders>>Bra kompromisslösning. Det är inte lätt att anpassa till KOL.