 |
|
|
|
Kommentera nyheten KkkK - 12 Karlslund telestation
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2006-08-01 16:10] | |
|
|
| Tänkte passa på och fråga om en grej som vi snackade om på jobbet förra veckan... Grusgropen i Karlslund, när blev den till? Känns som om den legat där för alltid.. :) |
| Skrivet av: | Peiza [2006-08-01 16:10] | |
|
|
| Tänkte passa på och fråga om en grej som vi snackade om på jobbet förra veckan... Grusgropen i Karlslund, när blev den till? Känns som om den legat där för alltid.. :) |
|
|
|
 |