 |
|
|
|
Kommentera nyheten Hälsingland under Kristi himmelsfärdshelgen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-03 8:32] | |
|
|
stefan>> Det är väl spikat sen länge, vad jag vet. =)
Vilka tävlingar är det som gäller där uppe? finns ju flera att välja på vad jag kan se. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-03 8:39] | |
|
|
| Okej det var elitserien som var för sig. Jag kommer springa tunasprinten, 200 får starta, kan bli kul! |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-03 8:32] | |
|
|
stefan>> Det är väl spikat sen länge, vad jag vet. =)
Vilka tävlingar är det som gäller där uppe? finns ju flera att välja på vad jag kan se. |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-03 7:24] | |
|
|
Jag kommer också med. daS>>Du kan ju springa i Borlänge på torsdagen då får du ju en riktig bana till. |
|
|
| Tråkigt med bara en riktig bana på fyra dagar... Men nu är jag anmäld! |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-02 20:31] | |
|
|
CG>> Bra intiativ till Hälsingland, anmäld!
hoppas på fler så vi får ett slagkraftigt kavlelag! |
|
|
|
 |