 |
|
|
|
Kommentera nyheten Bowling KM onsdag 16:e November
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-03 13:14] | |
|
|
| Är ju bara vad jag tycker, vet att det resoneras annorlunda på andra håll. Det är en fråga för styrelsen. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-03 13:14] | |
|
|
| Är ju bara vad jag tycker, vet att det resoneras annorlunda på andra håll. Det är en fråga för styrelsen. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-11-03 11:45] | |
|
|
| Peiza>> OK, låter vettigt. Men för att citera nyheten angående bowling km 2003 så gällde detta "Det kostar 30:- att vara med, andra halvan står klubben för". Det var därför jag undra,men då kör vi på full avgift och lägger pengarna på ol relaterade aktiviteter istället. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-03 10:46] | |
|
|
| Patrik>> Klubben subventionerar inget vad jag vet. iaf inte förra året. Å det känns väl inte som en sån aktivitet direkt, bättre att subventionera tävlingar och läger. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-11-03 10:29] | |
|
|
Någon som kan svara på om klubben subventionerar någon del av kostnaden för Bowling KM, tidigare år verkar klubben stått för ca 50%. Men det kanske är tuffare tider nu?
Redan 10 anmälda, så skynda på. Bara 40 platser kvar =) |
| Skrivet av: | Peiza [2005-11-02 20:53] | |
|
|
| Sådär då är anmälan öppen på anmälningssidan. Ni som var "heta" och hann anmäla er nedan är med i listan redan. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-02 20:04] | |
|
|
| Patrik>>Count me in! |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-11-02 14:53] | |
|
|
| Jag kommer! |
|
|
|
 |