INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Bowling KM onsdag 16:e November

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2005-11-02 20:53]
Sådär då är anmälan öppen på anmälningssidan. Ni som var "heta" och hann anmäla er nedan är med i listan redan.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Peiza [2005-11-03 13:14]
Är ju bara vad jag tycker, vet att det resoneras annorlunda på andra håll. Det är en fråga för styrelsen.

Skrivet av: Patrik [2005-11-03 11:45]
Peiza>> OK, låter vettigt. Men för att citera nyheten angående bowling km 2003 så gällde detta "Det kostar 30:- att vara med, andra halvan står klubben för". Det var därför jag undra,men då kör vi på full avgift och lägger pengarna på ol relaterade aktiviteter istället.

Skrivet av: Peiza [2005-11-03 10:46]
Patrik>> Klubben subventionerar inget vad jag vet. iaf inte förra året. Å det känns väl inte som en sån aktivitet direkt, bättre att subventionera tävlingar och läger.

Skrivet av: Patrik [2005-11-03 10:29]
Någon som kan svara på om klubben subventionerar någon del av kostnaden för Bowling KM, tidigare år verkar klubben stått för ca 50%. Men det kanske är tuffare tider nu?

Redan 10 anmälda, så skynda på. Bara 40 platser kvar =)

Skrivet av: Peiza [2005-11-02 20:53]
Sådär då är anmälan öppen på anmälningssidan. Ni som var "heta" och hann anmäla er nedan är med i listan redan.

Skrivet av: Pecka [2005-11-02 20:04]
Patrik>>Count me in!

Skrivet av: Kajsa [2005-11-02 14:53]
Jag kommer!

Skrivet av: Victoria & Kristin [2005-11-02 10:40]
Vi kommer!