 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsläger i Spanien Alicante 2006
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-25 21:42] | |
|
|
| Tycker det känns lite för dyrt för min del. Värdesätter mer värme och upplevelsen än mängder med banor och kontroller. Troligen kommer jag åka iväg till maderia med samma tunagäng som förra året. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-10-25 21:42] | |
|
|
| Tycker det känns lite för dyrt för min del. Värdesätter mer värme och upplevelsen än mängder med banor och kontroller. Troligen kommer jag åka iväg till maderia med samma tunagäng som förra året. |
|
|
|
 |