INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten KLÄDSEL

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2005-01-15 19:32]
Bra, men är det inte 20 sek i tidstillägg som gäller vid allvarliga regelöverträdelser? (IRONI)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Pandan [2005-01-18 7:20]
Jag har tagit hem prov på ett par nya knäbyxor och tar med dem på lördag!!!

Jag tror iof inte att det är de nuvarande byxorna som är det stora problemet (om man inte kortat dem för kort på egen hand vill säga....) utan att alla inte har fattat att man måste tejpa upp strumporna för att de ska sitta uppe. Om de gör det blir det inte mycket till glipa även med ett par "vanliga" knäbyxor.

Skrivet av: Peiza [2005-01-15 19:32]
Bra, men är det inte 20 sek i tidstillägg som gäller vid allvarliga regelöverträdelser? (IRONI)

Skrivet av: fimpen [2005-01-15 18:53]
Bra att styrelsen visar sin ståndpunkt tycker jag...vore jättetrist om vi blev diskade på någon kavle pga detta.