INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Per Eklöf till KFUM

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2005-01-10 22:01]
Roligt och få in dig i gänget Per, hoppas på fina långa natten-träningar framöver... utöver de 3:15 vi hann med i helgen =))

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Brynäs [2005-01-15 21:45]
Välkommen Per. Ta med dig farsan också.

Skrivet av: BoRot [2005-01-12 19:25]
Ja det är bara att lyfta på hatten och hälsa välkommen hur mycket som helst.
Ett förslag till förstärkning i "per-laget" kan ju vara en Vets t.ex. Pertoft.

Skrivet av: Balken [2005-01-12 16:34]
Pionhed>> Vad jag vet så springer Per ( former Kallin) för Linné.

Skrivet av: Pionhed [2005-01-12 10:53]
Gött!

Appropå Per-Lag: Per, född Kallin, lär ju gå inte på en sträcka!

Skrivet av: Pontan [2005-01-11 22:35]
Välkommen Per!

Skrivet av: Björne [2005-01-11 18:57]
Välkommen Per!

Skrivet av: diva [2005-01-11 18:24]
GO Löken!!

Skrivet av: Peiza [2005-01-11 15:37]
Öberg>> Ja kanske det, förslag till stående Per-lag om trenden håller i sig...

Per S
Per ?
Per J
Per E
Per Ö

Skrivet av: Öberg [2005-01-11 15:15]
Härligt! Jag kanske har skapat en "Per-trend".....: )

Skrivet av: da Silva [2005-01-11 11:25]
Trevligt! :-)