INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Svartnatta

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 21:33]
Pontus>> Sorry! tänkte att eftersom du inte hade svarat på 24h och bara stod som övertalningsbar... så var dte dumt och chansa.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: pontan [2004-03-25 11:13]
Anders Pettersson och jag bildar ett lag. Jag tar första sträckan.

Skrivet av: AA [2004-03-24 8:14]
Pontus>> Anders Pettersson sökte medlöpare via pladdret i går.

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 21:33]
Pontus>> Sorry! tänkte att eftersom du inte hade svarat på 24h och bara stod som övertalningsbar... så var dte dumt och chansa.

Skrivet av: Pontus [2004-03-23 21:25]
>>Jag är sugen på att träna lite nattol, men var visst inte tillräckligt snabb så peiza valde bort mig, finns det någon annan singel?

Skrivet av: Anders [2004-03-23 15:57]
Ari>> och vi bestämde visst att jag skulle springa först... hm..

Skrivet av: Peiza [2004-03-23 9:40]
Jag och Janne kör. Jag tar förstasträckan.

Skrivet av: Kenneth, VOK [2004-03-22 20:52]
Björne>> Ni blev det 200:e laget. Rekord!

Skrivet av: Björne [2004-03-22 20:43]
AA>>Jag har anmält mig och Håkan Pettersson OK Djerf direkt till Kenneth K(VOK)

Skrivet av: Calle [2004-03-22 15:20]
Jag och Erik H är ett lag...

Skrivet av: erikgothlin [2004-03-22 13:59]
Någon av bröderna Jonhed och jag kör ett lag.