 |
|
|
|
Kommentera nyheten Nya tävlingströjan
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pecka [2007-03-30 12:44] | |
|
|
Bra jobbat! Nu borde hesheten försvinna ett tag (;-) |
| Skrivet av: | dg [2007-03-30 13:16] | |
|
|
| Pecka>> Haha…jag kanske är lite hes men det finns andra som pratat med lenare röst… |
| Skrivet av: | Pecka [2007-03-30 12:44] | |
|
|
Bra jobbat! Nu borde hesheten försvinna ett tag (;-) |
|
|
|
 |