 |
|
|
|
Kommentera nyheten Upptaktsmöte - USM 2004
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pecka [2003-10-22 11:31] | |
|
|
| Fimpen>Lista på behov av material som behövs (Inför sponsorjakt!) Bra om det kommer fram snarast! |
| Skrivet av: | fimpen [2003-10-22 19:22] | |
|
|
Pecka>>Jobbar på den!
Anders>>>Bra idé!
Stefan>>>Bra att du funderar! Vill du vara med att arrangera träningsläger? |
| Skrivet av: | Pecka [2003-10-22 11:31] | |
|
|
| Fimpen>Lista på behov av material som behövs (Inför sponsorjakt!) Bra om det kommer fram snarast! |
| Skrivet av: | Anders [2003-10-22 11:23] | |
|
|
| Kan du inte peta in en lista med de funktionärer som är tillsatta? |
| Skrivet av: | stefan [2003-10-22 10:14] | |
|
|
| Fimpen>>Funderar lite på hur det är med arrangerandet av träningsläger för de som ska springa? |
|
|
|
 |