INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten 10-mila 2006, löparperspektiv

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Patrik [2006-05-03 8:50]
Kul läsning. Ser redan fram emot nästa år och få vara en del av revanschen! För bättre än 50:e lag är vi!!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Brynäs [2006-05-06 9:29]
Trevligt initiativ att återspegla loppen på detta vis. vi tackar.

Skrivet av: fimpen [2006-05-03 11:41]
Kanonrolig idé att låta löparna skriva om sina upplevelser. Intressant läsning som gav mig ytterligare en spark i arslet och en motivationskick! TACKAR!

Skrivet av: Balken [2006-05-03 9:04]
Även jag längtar till nästa år. Om inte förstalaget förbättra placeringen nästa år kommer det att bli en hård kamp med andralaget ;)

Skrivet av: Patrik [2006-05-03 8:50]
Kul läsning. Ser redan fram emot nästa år och få vara en del av revanschen! För bättre än 50:e lag är vi!!