 |
|
|
|
Kommentera nyheten Snabba ryck till Hälsingland
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-11 9:30] | |
|
|
| CG>> Har du koll på hur det ser ut inför kaveln? Forfarande för få unga och äldre som är anmälda för att vi ska få ett "godkänt" stafettlag vad jag kan se,eller? |
|
|
Kaveln är nog den tävling som blir lättast att anm. sig till p g a maxtaket. Vi tar ställning efter helgen, ev löser det sig med ungd. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-11 9:30] | |
|
|
| CG>> Har du koll på hur det ser ut inför kaveln? Forfarande för få unga och äldre som är anmälda för att vi ska få ett "godkänt" stafettlag vad jag kan se,eller? |
| Skrivet av: | stina [2006-04-05 21:51] | |
|
|
| Emma>> jag vill byta klass till elit den 27/5..! |
| Skrivet av: | Emma [2006-04-05 21:37] | |
|
|
| Jag har lagt in alla anmälningar till Hälsinglandstävlingarna i klubben online och kommer fortsätta bevaka anmälningarna och flytta över anmälningarna så fort jag ser att ytterligare anmälningar gjorts på hemsidan. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-05 16:44] | |
|
|
| Peiza>> Tror det är 3e året de kör detta upplägg. Vi ställde upp med ett kfum lag för 2år sen iaf och då var det rätt kul. |
| Skrivet av: | Peiza [2006-04-05 16:31] | |
|
|
Jäklar de har ju gjort om hela stafetten till nån ploj 16-manna kavle där längsta sträckan är 6,3 km
Men det kanske kan bli roligt ändå. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-04-05 16:22] | |
|
|
Ser att de som anmält sig är införda på klubben online.
Detta måste vi har till stafettlaget Laget ska bestå av högst sex st. H 17 - 44, minst tre damer samt två st. H -12 / D -14 eller H 65- / D 50-
Har vi det som uppfyller sista kravet? |
|
|
|
 |