 |
|
|
|
Kommentera nyheten Sara avgjorde distriktkaveln på USM
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-11 20:46] | |
|
|
Den där Jenny Lönnqvist kan nog bli nåt =) 7,45 i segermarginal låter ju som nåt slags rekord
Grattis Sara o övriga! |
| Skrivet av: | Anna [2005-09-14 16:37] | |
|
|
| Grattis SARA!! |
| Skrivet av: | Kristin & Barbro [2005-09-12 22:28] | |
|
|
| SARA - GRATTIS !!!!! |
|
|
| Så kul!!! Jättestort GRATTIS!!!! |
| Skrivet av: | stefan [2005-09-12 14:23] | |
|
|
| Grattis Sara och bra jobbar alla andra också. |
| Skrivet av: | fimpen [2005-09-12 9:21] | |
|
|
DaSilva>>>Jodå, allas våran Perca fick Cred idag i tidningen för att vara den första lagledaren som fört ett distrikt till seger tre år i rad.
Kul att det gick bättre för dig på stafetten Sara! Snygg revansch! Grattis! |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-09-12 7:20] | |
|
|
| Bravo! Jättegrattis! |
| Skrivet av: | Patrik [2005-09-11 20:46] | |
|
|
Den där Jenny Lönnqvist kan nog bli nåt =) 7,45 i segermarginal låter ju som nåt slags rekord
Grattis Sara o övriga! |
|
|
| Grattis Sara och övriga i laget! Rätta mig om jag har fel, men var inte det här tredje raka Örebrosegern i USM-stafetten? Helt otroligt... |
|
|
|
 |