 |
|
|
|
Kommentera nyheten Intresseanmälan till Rånässtafetten
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-30 15:58] | |
|
|
| Balken>> Igår saknades det två intresserade för att fylla två lag,men inte nu längre. Var det som Peiza menade |
| Skrivet av: | Patrik [2005-04-05 10:50] | |
|
|
Ser på PM:et att det finns en klass som heter öppen stafett. start 10,40. Banlängderna är 2,8km vit,4,0km röd samt 6,7km svart. alla sträckor raka. Tänkte om Fille,Matte o Sara Ö alt Haglund el Madde vill bilda ett lag..om det inte skulle bli ett D17 el H13-16 lag.
PM http://www.ranasok.se/rstaf/pm05.pdf
Jag åker till stafetten på egen hand,då jag och Madde åker hem till mina föräldrar efter Katringholms natt på fredag. |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-31 9:25] | |
|
|
| Tänkte på om de som blir uttagna som 1a resp 2a sträckslöpare ska övernatta nånstans i Norrtälje/Rimbo trakten? Starten är 9,30 och kan väl gissa på att det tar 3-3,30h enkel väg. så blir en tidig avresa annars |
| Skrivet av: | Patrik [2005-03-30 15:58] | |
|
|
| Balken>> Igår saknades det två intresserade för att fylla två lag,men inte nu längre. Var det som Peiza menade |
| Skrivet av: | Balken [2005-03-30 14:50] | |
|
|
| Peiza>> Va?? |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-29 19:01] | |
|
|
| Fattas två löpare... |
|
|
|
 |