INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Intresseanmälan och tävlingsplanering våren 2005

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Patrik [2005-01-21 22:21]
Schysst,men jag saknar ett alternativ mellan "kommer deltaga" och "kommer inte deltaga". Om man inte vill binda upp sig helt samtidigt som man inte heller vill stänga dörren.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: JoV [2005-01-31 17:03]
Peiza>> Ingenting men nyheten hade ju försvunnit. Bara 7 dagar kvar och många namn saknas............

Skrivet av: Peiza [2005-01-31 12:29]
Vad är det som är nytt?

Skrivet av: Läser först, skriver sen. [2005-01-21 22:51]
Patrik>> "Sjävklart kommer det sedan att finnas möjlighet att ändra sin anmälan fram till respektive stoppdatum."

Skrivet av: Patrik [2005-01-21 22:21]
Schysst,men jag saknar ett alternativ mellan "kommer deltaga" och "kommer inte deltaga". Om man inte vill binda upp sig helt samtidigt som man inte heller vill stänga dörren.