INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Mässan Tisdag 16/11

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Patrik [2004-11-15 10:00]
inte dags för debut med fossingen imorgon då?...bra tillfälle o kolla vad den går för? =).

själv hade jag sett fram emot o fixa en bra tid imorgon med formen från föregående veckor. men nu har varit krasslig o inte sprungit sen novembersprinten,så det blir nog ingen topp tid för min del.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Stefan Däpp [2004-11-16 12:36]
Hej tillsammans. Jag skulle vilja ocksa träna med er men ja vet int hur ligger mässan. Är det möjlig att cykla fran brickebacken till mässan och är det nagon som bor nära brickebacken med bil? Jag hoppas ni förstar min svenska....Stefan Däpp

Skrivet av: stefan [2004-11-16 12:02]
Tanken är nog gemensam start, men det kan också bero på hur många vi blir, De flesta ska springa 5000m
1.96>> Du ska åka rullskidor i stället ;)

Skrivet av: Kille [2004-11-16 11:44]
196>> Alla killar bör (på finska) väl springa 5000.

Skrivet av: 196 [2004-11-16 11:23]
Är det tänkt gemensam start eller minutstart? (30 sek startintervall?)

Många som tänkt springa 5000-ingen?

Skrivet av: snorkfröken [2004-11-15 15:41]
Jag har engelska kurs i morgon, men kanske hinner/orkar komma och peppa.

Skrivet av: stefan [2004-11-15 13:40]
patrik>>jo det blri ju det, hade funderignar på att göra något annat där inne första gången, men gissar att om vi sprungit vanliga intervaller så har man sprungit längre i alla fall.

Skrivet av: Patrik [2004-11-15 12:47]
Stefan>> Jo jag med...var med ironi jag svara på peizas inlägg..

vrålstart i mässan är nog inte det bästa..rätt hög belastning på fötter o leder där inne

Skrivet av: stefan [2004-11-15 11:07]
Jag tycker att peiza gör rätt som vilar foten ett tag till.

Skrivet av: Patrik [2004-11-15 10:00]
inte dags för debut med fossingen imorgon då?...bra tillfälle o kolla vad den går för? =).

själv hade jag sett fram emot o fixa en bra tid imorgon med formen från föregående veckor. men nu har varit krasslig o inte sprungit sen novembersprinten,så det blir nog ingen topp tid för min del.

Skrivet av: Peiza [2004-11-15 9:48]
Åhhh vad man blir sugen på å kuta... men jag ska hålla mig, kommer och supportrar :)