INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Smålandskavlen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Patrik [2004-11-01 7:19]
Dg>> jag förde till och med upp laget till en 30e plats

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: da Silva [2004-11-01 9:29]
Groth>>> Jag säger som jag sa igår - Smålandskavlen är ett kors att bära och det bär vi solidariskt. Vissa av oss iaf...

Skrivet av: Groth [2004-11-01 9:08]
Trevlig läsning DG! Vi som var hemma och tog hand om familjen (och tydligen ses som någon slags judas) försökte följa på internet men det gick inget vidare...

Skrivet av: dg [2004-11-01 7:54]
Patrik>> Inte enligt resultatlistan.

Skrivet av: Patrik [2004-11-01 7:19]
Dg>> jag förde till och med upp laget till en 30e plats

Skrivet av: stefan [2004-11-01 7:15]
Precis, det här gör vi om nästa år. Mer vältränade och med flera lag på startlinjen, Varför inte göra smålnadskavlen till höstens stora avslutning på säsongen för alla.
daS>>Unnar du inte din storebror att få vara veckans bild?

Skrivet av: fimpen [2004-10-31 22:48]
Trevlig läsning! Bra skrivet DG!

Skrivet av: da Silva [2004-10-31 22:46]
Pecka>>> Tackar!

Skrivet av: da Silva [2004-10-31 21:40]
Eller som Olsson uttryckte det när han klev av på Fredsgatan: "-Hej då grabbar, vi ses på Måsen..."

Tack för en trevlig helg och ett snabbt och bra reportage! Den som har fler (och bättre) bilder kan gärna välja ut de bästa och skicka dem till mig så kan det kanske bli en ny veckans bild också.