 |
|
|
|
Kommentera nyheten Helgens tävlingar i Karlslund
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Patrik [2004-10-13 22:38] | |
|
|
| Herr Örvill>> Vilka? |
| Skrivet av: | Skistar [2004-10-14 12:14] | |
|
|
| Till alla tjejer>>> Det är ytterst få anmälda i damklasserna. Så om någon har lust på ny mobiltelefon och lite prispengar är tillfället gyllene.. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-10-14 8:41] | |
|
|
skistar>> Misstänkte det när Håkan nämde bra och tisarkillar i samma mening mohaaaha :)
För min del ska jag nog strö salt i såren och komma upp och titta på, dyker även upp på KM ikväll. |
| Skrivet av: | skistar [2004-10-13 22:44] | |
|
|
| Patrik>> rysskigt snabba.. |
| Skrivet av: | Patrik [2004-10-13 22:38] | |
|
|
| Herr Örvill>> Vilka? |
| Skrivet av: | Herr Örvill [2004-10-13 8:15] | |
|
|
| Det är tre bra tisarkillar anmälda till på söndag, så anmäl er och ta chansen att mäta er med dem! |
| Skrivet av: | Johan [2004-10-12 20:51] | |
|
|
| Patrik >> Jag har inte kollat banan, men informationen jag har fått är att det är hinder av "lumpenkaraktär"... Men jag tror att du känner igen dig om du tänker dig testrundan i karlslund parat med leken "hela havet stormar" i skolgympan; några bommar/tallar att klättra över och under och några blöta hål att passera. |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-10-12 16:37] | |
|
|
| Hade såklart varit med, i första hand på LoMa runt. Om det inte varit för helgens tävlingspremiär i SKIDOR!!!! |
| Skrivet av: | Patrik [2004-10-12 12:24] | |
|
|
Vad är det för typer av hinder? (på ett ungefär alltså)..
lät intressant annars,kanske dubblerar..ska ta mig en funderare |
|
|
|
 |