 |
|
|
|
Kommentera nyheten KLÄDSEL
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Pandan [2005-01-18 7:20] | |
|
|
Jag har tagit hem prov på ett par nya knäbyxor och tar med dem på lördag!!!
Jag tror iof inte att det är de nuvarande byxorna som är det stora problemet (om man inte kortat dem för kort på egen hand vill säga....) utan att alla inte har fattat att man måste tejpa upp strumporna för att de ska sitta uppe. Om de gör det blir det inte mycket till glipa även med ett par "vanliga" knäbyxor. |
| Skrivet av: | Pandan [2005-01-18 7:20] | |
|
|
Jag har tagit hem prov på ett par nya knäbyxor och tar med dem på lördag!!!
Jag tror iof inte att det är de nuvarande byxorna som är det stora problemet (om man inte kortat dem för kort på egen hand vill säga....) utan att alla inte har fattat att man måste tejpa upp strumporna för att de ska sitta uppe. Om de gör det blir det inte mycket till glipa även med ett par "vanliga" knäbyxor. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-01-15 19:32] | |
|
|
| Bra, men är det inte 20 sek i tidstillägg som gäller vid allvarliga regelöverträdelser? (IRONI) |
| Skrivet av: | fimpen [2005-01-15 18:53] | |
|
|
| Bra att styrelsen visar sin ståndpunkt tycker jag...vore jättetrist om vi blev diskade på någon kavle pga detta. |
|
|
|
 |