 |
|
|
|
Kommentera nyheten Årets sista torsdagsträning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Palmen [2025-12-14 22:01] | |
|
|
| Lovisa och jag kommer |
| Skrivet av: | Viggo.Edwall [2025-12-18 13:40] | |
|
|
Ursäkta sen anmälan Jag kommer |
| Skrivet av: | Palmen [2025-12-17 22:52] | |
|
|
Även Erik följer med och fikar. Lovisa och jag har redan anmält oss. |
|
|
| Kommer första träningen för i år. |
| Skrivet av: | Kask [2025-12-17 20:03] | |
|
|
| Svante och Johan gillar gröt |
| Skrivet av: | Linus Malm [2025-12-17 15:51] | |
|
|
| Jag vill ha gröt |
| Skrivet av: | Jenny [2025-12-16 23:06] | |
|
|
| Stefan, Minna, Hedda och Nelly kommer. Varav 3 äter gröt :-) |
|
|
| Jag kommer också, grötätare! |
|
|
| Jag kommer också, grötätare! |
|
|
| Janegrens kommer 3 grötätare! |
|
|
|
 |