 |
|
|
|
Kommentera nyheten SM-stafetten, från start till mål
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | One96 [2006-09-27 22:37] | |
|
|
Grattis Grab... öhh... 3 gubbar och en grabb! Känner er nöjdhet och gåshud när jag läser, gött mosat! |
| Skrivet av: | fimpen [2006-09-28 13:45] | |
|
|
| Mycket trevlig läsning! |
|
|
| Tackar för en mycket trevlig och spännande läsning. Kul att läsa hur ni har förberett er och era känslor inför loppet. Min önskan är att få läsa en eller flera liknande berättelse nästa år. |
| Skrivet av: | One96 [2006-09-27 22:37] | |
|
|
Grattis Grab... öhh... 3 gubbar och en grabb! Känner er nöjdhet och gåshud när jag läser, gött mosat! |
| Skrivet av: | Löken [2006-09-27 21:19] | |
|
|
| Ja detta var fint :). Jag ryser nästan när jag läser det... Trevligt var det iaf... |
| Skrivet av: | Groth [2006-09-27 17:26] | |
|
|
| Det här kallar jag en redogörelse som heter duga!! |
| Skrivet av: | Pionhed [2006-09-26 8:10] | |
|
|
| Kul att läsa, roligt att veta hur ni tänker och känner. Väntar med spänning på mer! |
|
|
Väntar på att sträcka 2 och 3 ska ta över efter Groth så ska jag avsluta med en rapport från sistasträckan. Dock kan jag inte lova att den blir lika fyllig som den här... :-)
Löken, Pontus>>> Maila till mig så fyller jag på den här nyheten! |
|
|
| Laget> tack , en av årets idrottshöjdare!!!!!!! |
|
|
| Tack killar för underhållningen. Kul rapport, Groth. |
|
|
|
 |