INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Årets sista torsdagsträning

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Olle.Malm [2025-12-13 14:08]
Jag kommer

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Viggo.Edwall [2025-12-18 13:40]
Ursäkta sen anmälan
Jag kommer

Skrivet av: Palmen [2025-12-17 22:52]
Även Erik följer med och fikar.
Lovisa och jag har redan anmält oss.

Skrivet av: Peter Åslund [2025-12-17 22:14]
Kommer första träningen för i år.

Skrivet av: Jacob_Eriksson [2025-12-17 22:11]
Jag kommer!

Skrivet av: Kask [2025-12-17 20:03]
Svante och Johan gillar gröt

Skrivet av: Linus Malm [2025-12-17 15:51]
Jag vill ha gröt

Skrivet av: Jenny [2025-12-16 23:06]
Stefan, Minna, Hedda och Nelly kommer. Varav 3 äter gröt :-)

Skrivet av: Nils-Olov [2025-12-16 18:28]
Jag kommer också, grötätare!

Skrivet av: Nils-Olov [2025-12-16 18:27]
Jag kommer också, grötätare!

Skrivet av: Anna Janegren [2025-12-16 17:09]
Janegrens kommer 3 grötätare!