 |
|
|
|
Kommentera nyheten 25-manna
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Ny klubbkompis strax under 2 m [2003-08-24 21:15] | |
|
|
| Jag tycker att det måste vara en stark målsättning att ha tre lag, detta för att få folk som inte annars är aktiva så mycket skall finnas kvar i atmosfären runt klubben. Om man i år minskar antalet lag till två tror jag att effekten kan bli att många tappar kontakten med klubben och risken finns då att bredden urholkas. Visst kräver det en hel del jobb att peppa/tjata på folk men tror att om någon orkar ta den biten så är det nog så viktigt. Bara en fundering.... |
| Skrivet av: | Peiza [2003-08-27 9:10] | |
|
|
| Nu börjar det se riktigt bra ut, 63 löpare anmälda |
| Skrivet av: | dg [2003-08-24 21:36] | |
|
|
| Just så är det, en uppmaning. Förra året var det mycket svårt att få ihop tre lag, mycket pga. att vi saknade många herrseniorer av olika anledningar. Jag hoppas att man med denna lilla uppmaning planerar in 25-manna redan idag. |
|
|
Tvåmetarn>>> Det är just det som är problemet... Det är ett riktigt hästjobb att jaga tag på folk, så detta ska nog snarast uppfattas som en uppmaning till alla att gå in och anmäla sig, istället för att sitta och vänta på att någon ska ringa och fråga. Är man inte jättesugen, men övertalningsbar, kan man ju ange det i klassfältet på anmälningssidan. |
| Skrivet av: | Ny klubbkompis strax under 2 m [2003-08-24 21:15] | |
|
|
| Jag tycker att det måste vara en stark målsättning att ha tre lag, detta för att få folk som inte annars är aktiva så mycket skall finnas kvar i atmosfären runt klubben. Om man i år minskar antalet lag till två tror jag att effekten kan bli att många tappar kontakten med klubben och risken finns då att bredden urholkas. Visst kräver det en hel del jobb att peppa/tjata på folk men tror att om någon orkar ta den biten så är det nog så viktigt. Bara en fundering.... |
|
|
|
 |