 |
|
|
|
Kommentera nyheten SportIdent-utbildning del 2
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | NormanK [2008-04-10 13:08] | |
|
|
| Jag deltar gärna! |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-21 12:04] | |
|
|
| Jag hoppar över dagens övningar och kommer nästa vecka istället. |
| Skrivet av: | Susanne E [2008-04-13 14:39] | |
|
|
| Jag skulle vilja vara med. |
| Skrivet av: | Stefan Aläng [2008-04-12 15:53] | |
|
|
| Jag lär mig gärna lite SportIdent. |
| Skrivet av: | C-G [2008-04-11 17:45] | |
|
|
| Christer är int, men den 1:a måndagen koliderar med en kurs i kartritning som han skall gå. Så då kommer han inte med, |
| Skrivet av: | jape [2008-04-11 16:37] | |
|
|
| Kommer gärna. |
| Skrivet av: | Sara K [2008-04-11 16:04] | |
|
|
| Jag kommer den 21/4 |
| Skrivet av: | Anette C [2008-04-11 14:37] | |
|
|
| Jag vill vara med! |
| Skrivet av: | stina [2008-04-10 20:46] | |
|
|
| jag joinar! |
| Skrivet av: | Pionhed [2008-04-10 13:19] | |
|
|
| Jag vill vara med! |
|
|
|
 |