 |
|
|
|
Kommentera nyheten Nattugglan 2007
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Niklas Sjögren [2007-09-08 14:57] | |
|
|
| Anmäler mig som kontrollinplockare. |
|
|
Tack för en fin kväll och arrangemang. Tyvärr så måste jag har förlagt min SI-pinne vid Karslunds anläggnngen. Vi satt bredvid Lindebygden direkt under gatlyktan. Hittar ni den så kan det stå 245975 på den och då önskar jag att jag kan få den åter. Jag kan nås på 070-2300278 |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-09-09 23:37] | |
|
|
| Du slipper om du vill. Tack för visat intresse. |
| Skrivet av: | Niklas Sjögren [2007-09-08 14:57] | |
|
|
| Anmäler mig som kontrollinplockare. |
|
|
|
 |