 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning tisdag 12/9
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Matts Källérus [2006-09-11 12:15] | |
|
|
| Ska årets RM gå vid Knottebo...? |
| Skrivet av: | Pontus [2006-09-12 15:51] | |
|
|
| stefan>> siktar på att komma till knottebo ca 1810 |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-12 15:22] | |
|
|
| Pontus>> Vi kommer åka från Karlslund så fort som möjligt. sedan tar det väll dryga 30 minuter. |
| Skrivet av: | Pontus [2006-09-12 15:12] | |
|
|
| stefan>> samling knottebo kl? |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-11 21:41] | |
|
|
| birgitta a>> Jodå det ska det göra. |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-09-11 12:40] | |
|
|
| Finns det kartor, så vi som inte kunde vara med i somras kan springa på några kontroller? |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-11 12:37] | |
|
|
| Matts Källérus>> Inte en aning, det vet nog bara Lasse H. |
| Skrivet av: | Matts Källérus [2006-09-11 12:15] | |
|
|
| Ska årets RM gå vid Knottebo...? |
|
|
|
 |