 |
|
|
|
Kommentera nyheten Bemanning till multisporten på lördag
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Matthias Wiktorsson [2007-06-28 9:54] | |
|
|
| Jag hade satt upp mig som kontrollvakt på MTB-OL. Men kan inte se att ja finns med någonstans. |
| Skrivet av: | Matte82 [2007-06-28 10:21] | |
|
|
| AA>>Kanon det blir bra. |
| Skrivet av: | AA [2007-06-28 10:13] | |
|
|
| Matthias Wiktorsson>> OK, jag har blandat ihop dig med mattias johansson, ber om ursäkt för det. Du ska vara kontrollvakt på mtb-o kontroll 6 istället för mattias J. |
| Skrivet av: | Matthias Wiktorsson [2007-06-28 9:54] | |
|
|
| Jag hade satt upp mig som kontrollvakt på MTB-OL. Men kan inte se att ja finns med någonstans. |
|
|
|
 |