 |
|
|
|
Kommentera nyheten KFUM Bytesmarknad lördag 12 nov
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Malin Halldin [2005-10-19 19:57] | |
|
|
| Jag kan jobba på lördag förmiddag. |
|
|
| Jag kan hjälpa till på Lör em./ Paul |
|
|
| Pecka>> Jag kan lördag fm (9.00->) |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-07 22:28] | |
|
|
| bengtolofgert,C-G>> Noterat |
| Skrivet av: | C-G [2005-11-07 21:28] | |
|
|
| Christer G ställer upp på fred. kväll |
|
|
| Bengt-Olof och Maria Gert ställer upp ett pass på lördag förmiddag |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-06 21:15] | |
|
|
| Roland F, Widdas>> Noterat |
|
|
| Frida Fjellström ställer upp på lördag förmiddag. |
| Skrivet av: | Widdas [2005-11-04 8:27] | |
|
|
| Kan jobba på lördag em. |
| Skrivet av: | Pecka [2005-11-01 9:54] | |
|
|
| Svante,djN>>Noterat |
| Skrivet av: | djN [2005-11-01 8:11] | |
|
|
| Lägger till mig själv på lördag fm |
|
|
|
 |