INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten TIMMEN lördag 10 nov. Digerberget, Nora

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: M&M [2007-10-28 8:49]
Såg datumet 11 november i den ensidiga (men mångsidiga) KFUM-tidningen i posten i veckan. Hoppas på den 11 då jag är upptagen den 10 nov. Vad gäller ?

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Martin R [2007-11-09 17:06]
Hej, vi kan tyvärr inte inte vara med på TIMMEN
Det gäller hela familjen Risberg

Skrivet av: H-G [2007-11-09 13:00]
Måste tyvärr kasta in handsken....en elakartad förkylning sätter stopp
för mitt deltagande.

Skrivet av: Ari [2007-11-09 8:37]
Var tyvärr tvungen o förstöra med ett sent återbud:är dock inte ointresserad som det blev på anmälningssidan:)

Skrivet av: Hempa [2007-10-30 14:21]
M>> Jag föreslår en resa till Mjölby och novembersprinten på söndagen istället! Det lutar åt 2 lag i år och vi behöver snabba H45or som kan hänga på H18-grabbarna... :-)

Skrivet av: larshellstrandh [2007-10-28 19:29]
Tyvärr M&M! Felskrivet! Lördagen 10:e gäller! Men det kommer ju fler år...

Skrivet av: H-G [2007-10-28 18:41]
Jag har anmält mig , tag hänsyn till min nuvarande fysiska status, för
lagets skull.

Skrivet av: M&M [2007-10-28 8:49]
Såg datumet 11 november i den ensidiga (men mångsidiga) KFUM-tidningen i posten i veckan. Hoppas på den 11 då jag är upptagen den 10 nov. Vad gäller ?

Skrivet av: larshellstrandh [2007-09-26 15:02]
Är fullt medveten om detta, men dagen är lång och det ena goda behöver inte förskjuta det andra. I all min stapplighet tänkte jag hinna med båda.

Skrivet av: Tommy [2007-09-26 10:50]
Bäste Lars, emedan nämda datum sammanfaller med Närkes Skogskarlars årliga ting, så kommer nog några av oss stappliga att välja tinget. Med vemod skriver jag dessa rader då Timmen är en av årets stora begivenheter.