INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Vets (soon) on tour

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: M&M [2004-11-24 7:00]
Efter lite kalkylerande så har jag kommit fram till att jag hade behövt springa banan på ca 8 minuter (ca 2 minuter per km) för att knipa årets KFUM Vets-titel.

Med andra ord var det ingen större risk att få arrangera nästa års tävling.
Trodde inte att det skulle kunna vara så tungt att vara en lättviktare på 90 kg ;-)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: BoRot [2004-11-29 11:57]
Är det någon som saknar en våtsocka efter träffen i så fall kan jag meddela att Robert fick med en extra.

Skrivet av: Kenneth, VOK [2004-11-28 19:48]
Gott att ni håller formen.
Hoppas få göra er sällskap till våren.

Skrivet av: BoRot [2004-11-26 12:16]
Det var väl som vanligt när Vets har någon form av tävling att det enda man med säkerhet vet är att man är med men inte hur man vinner. Det är som alltid en fördold hemlighet hos tävlingsledaren.

Skrivet av: magnusnilsson [2004-11-24 22:27]
Niklas>> Olof har säkert någon formel som löser det problemet .....

Skrivet av: Niklas [2004-11-24 12:25]
M&M>> Och med mina 74 kg skulle jag varit i mål 13 minuter innan startskottet??

Skrivet av: M&M [2004-11-24 7:00]
Efter lite kalkylerande så har jag kommit fram till att jag hade behövt springa banan på ca 8 minuter (ca 2 minuter per km) för att knipa årets KFUM Vets-titel.

Med andra ord var det ingen större risk att få arrangera nästa års tävling.
Trodde inte att det skulle kunna vara så tungt att vara en lättviktare på 90 kg ;-)

Skrivet av: niklass [2004-11-23 23:02]
Grattis P-O till ytterligare en TUNG seger!!