 |
|
|
|
Kommentera nyheten Minipåskläger Anmäl till tävlingen själv
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Linda & Erik [2007-03-18 21:28] | |
|
|
| Vi anmäler oss! Är det någon som ska springa Katrineholms nattävling på torsdagen och är intresserad av att bo två nätter på vandrarhemmet? Vi kanske kan gå ihop och ordna ett minipåskläger deluxe i så fall... |
|
|
| Nu är det fullt om det inte blir några återbud. |
|
|
| Ludwig & Magnus Nilsson anmälda. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-03-24 10:47] | |
|
|
| Peter & Mathias är anmälda. |
| Skrivet av: | Birgitta a [2007-03-24 10:39] | |
|
|
| Christina, Thomas, Albin & Agaton Långh är anmälda. |
|
|
| Jag och mamma vill följa med. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-03-20 14:54] | |
|
|
| Jag hänger också med och är liksom Harlén sugen på en natt till. |
| Skrivet av: | C-G [2007-03-19 15:58] | |
|
|
| LillGarpen o C-G anmäler sig |
| Skrivet av: | jennie [2007-03-19 13:44] | |
|
|
| Jag,Erik , Axel och Kalle vill följa med. |
|
|
|
 |