INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Minipåskläger Anmäl till tävlingen själv

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Linda & Erik [2007-03-18 21:28]
Vi anmäler oss! Är det någon som ska springa Katrineholms nattävling på torsdagen och är intresserad av att bo två nätter på vandrarhemmet? Vi kanske kan gå ihop och ordna ett minipåskläger deluxe i så fall...

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Birgitta A [2007-03-25 21:26]
Nu är det fullt om det inte blir några återbud.

Skrivet av: Birgitta A [2007-03-25 21:26]
Ludwig & Magnus Nilsson anmälda.

Skrivet av: birgitta a [2007-03-24 10:47]
Peter & Mathias är anmälda.

Skrivet av: Birgitta a [2007-03-24 10:39]
Christina, Thomas, Albin & Agaton Långh är anmälda.

Skrivet av: Johan Gunnarsson [2007-03-24 9:47]
Jag följer gärna med!

Skrivet av: Louise Gustafsson [2007-03-21 18:07]
Jag och mamma vill följa med.

Skrivet av: Victoria [2007-03-20 16:11]
Jag vill följa med!

Skrivet av: Peiza [2007-03-20 14:54]
Jag hänger också med och är liksom Harlén sugen på en natt till.

Skrivet av: C-G [2007-03-19 15:58]
LillGarpen o C-G anmäler sig

Skrivet av: jennie [2007-03-19 13:44]
Jag,Erik , Axel och Kalle vill följa med.