 |
|
|
|
Kommentera nyheten Jukola träningen (Garpenlundsmästerskapet) 13 juni
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Lena R [2006-06-13 13:01] | |
|
|
| Jag vill gärna vara med ikväll! |
| Skrivet av: | matte [2006-06-13 13:51] | |
|
|
| jag vill också vara med ikväll |
| Skrivet av: | Lena R [2006-06-13 13:01] | |
|
|
| Jag vill gärna vara med ikväll! |
| Skrivet av: | Groth [2006-06-13 10:37] | |
|
|
| CG> jag tar gärna en av de extra kartorna. Kan du ta med de andra kartorna som vi pratat om? |
|
|
|
 |