INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Naturpasset

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Lars Jonhed [2005-05-17 10:48]
Sprang över kontrollerna igår och nu är alla på sin rätta plats och det är fint i skogen. Vill meddela att det vid kontroll 87 låg ett litet rådjurskid ca 20 meter från kontrollen i snåret och sov.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: BoRot [2005-05-18 12:07]
Samling och avresa 1800 från klubbstugan

Skrivet av: Christina WL [2005-05-17 13:07]
Jag kommer. Har man tänkt sig någon särskild starttid? Alltså, från när kommer man åt en karta?

Skrivet av: Lars Jonhed [2005-05-17 10:48]
Sprang över kontrollerna igår och nu är alla på sin rätta plats och det är fint i skogen. Vill meddela att det vid kontroll 87 låg ett litet rådjurskid ca 20 meter från kontrollen i snåret och sov.

Skrivet av: ollehe [2005-05-09 10:43]
Klart man tar den enda möjligheten att bli först i nå´n gång.(att anm.)
Jag vill träna