 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat Jukolaträning i Klockhammar 27/5
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Löken [2007-05-27 21:54] | |
|
|
| Tack för en bra träning. Dock behövs pigga ben för att orka runt, jag var klen idag. |
| Skrivet av: | dg [2007-05-28 10:48] | |
|
|
| Att hitta på egna banor, regler, tävlingar osv är enda chansen för mig att vara först. |
| Skrivet av: | Löken [2007-05-27 21:54] | |
|
|
| Tack för en bra träning. Dock behövs pigga ben för att orka runt, jag var klen idag. |
| Skrivet av: | stefan [2007-05-27 21:07] | |
|
|
| tackar tackar. Detta var ju trevligt, har ett par olskor hemma hos mig som stod kvar i klockhammar. ring mig om du saknar dom , de är tyvärr för små för mig och för stora åt Susanne. 019-6115059 |
|
|
|
 |