 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resultat från 25-manna träningen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Löken [2006-09-29 12:47] | |
|
|
| Groth>> Du är för vass för oss... |
| Skrivet av: | stefan [2006-10-02 8:48] | |
|
|
| groth>>Med den formen borde ju du vara avslutare på lördag. |
| Skrivet av: | ? [2006-10-01 12:40] | |
|
|
När kommer lagen till 25-manna?
|
| Skrivet av: | Löken [2006-09-29 12:47] | |
|
|
| Groth>> Du är för vass för oss... |
| Skrivet av: | Groth [2006-09-28 16:52] | |
|
|
Sprang banorna torsdag em i löpordning B-A-C med tiderna 13.57 - 28.46 (14.48) - 41.40 (12.54)
7 st svalda älgflugor som kosttillskott. |
| Skrivet av: | Louise [2006-09-27 18:53] | |
|
|
| Kom inte jag i mål före Frida? |
| Skrivet av: | Clobbis [2006-09-27 9:47] | |
|
|
| CG! Jag kom i mål ca minuten efter Anette och ca minuten före Fille o Matte. |
| Skrivet av: | stefan [2006-09-27 7:14] | |
|
|
| Tack för den fartfyllda träningen! |
| Skrivet av: | Widdas [2006-09-26 22:49] | |
|
|
| da Silva>> Det är mycket troligt att jag kan ha sprungit 150 meter på 25 sekunder i spurten. Så vältränad är jag nu för tiden. |
|
|
CG & Lucky Nord>>>Tack för en rolig träning!
Åsman>>> Jag flyttade om i resultaten, tiden borde kunna stämma på ett ungefär förutsatt att Widén spurtar 150 meter på ca 25 sekunder. :-) |
|
|
| C-G! Min tid ska vara alldeles efter Viktoria. Blev omsprungen av två tjejer 100m före mål. Widde var ca 150 m efter mig. |
|
|
|
 |