 |
|
|
|
Kommentera nyheten Klubbträningen tisd 5:e o onsd 6:e sept 18.00
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kristin j [2006-09-03 22:38] | |
|
|
| Kommer onsdag för uppföljning + backträning. |
| Skrivet av: | Anders [2006-09-04 8:51] | |
|
|
| Kommer onsdag uppföljning och backträning |
| Skrivet av: | Kristin j [2006-09-03 22:38] | |
|
|
| Kommer onsdag för uppföljning + backträning. |
| Skrivet av: | stina [2006-09-03 19:56] | |
|
|
| jag kommer på tisdag och kanske onsdag |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-09-01 11:25] | |
|
|
| Kommer tisdag |
| Skrivet av: | Brynäs [2006-09-01 9:19] | |
|
|
| Kommer onsdag. |
|
|
| Kommer onsdag på upppföljning och backträning. |
|
|
|
 |