INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Öbergs flyttar hem

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kristin j [2006-06-10 8:43]
Vi kommer sakna er massor! Lycka till med husbygget och allt annat runt omkring.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: hansgöran [2006-06-21 19:32]
Rötter är det som livgör... lycka till i er nygamla förening.... rötter
känns och betyder oerhört mycket...även om man snubblar på dem ibland.


Per o Sara.


Lycka Till.

Skrivet av: bjornlindgren [2006-06-13 12:39]
Lycka till med flytt, husbygge, orientering....
Tack för er insats i klubben, inte minst för ungdomarna.

Skrivet av: stina [2006-06-12 23:07]
Jag kommer sakna er mycket

Skrivet av: fimpen [2006-06-10 22:32]
Bra beslut Per & Sara! Den splittring som det hade varit att bo i Stigtomta och springa för KFUM, hade gjort att ni inte hade presterat på topp iallafall tror jag. Jag önskar er all lycka och kommer alltid ha era år i Örebro som ett varmt minne!!!

Cecilia hälsar och vi båda önskar er lycka till med husbygget!

Skrivet av: Kajsa [2006-06-10 20:05]
Lycka till med framtida projekt - vilka de nu månne vara. Ni kommer att SAKNAS!

Skrivet av: Axel & Cecilia [2006-06-10 16:05]
Lycka till med allt nu! Och tack för alla otroligt roliga upptåg vi haft tillsammans!

Per>> Pörs-tiden glömmer vi aldrig... :o)

Skrivet av: da Silva [2006-06-10 15:49]
När jag först fick besked om flyttlasset i våras tyckte jag att det var otroligt sorgligt, men sen inser man att allting har sin tid. Bo i omöblerad lägenhet i Brickebacken har sin tid, bo i kOLlektiv och rita träningsstaplar med roller på väggen har sin tid, gifta sig och flytta till Rosta har sin tid och att bestämma sig för att byta klubb har sin (jäkligt långa) tid... Precis som jag antar att göra bejublade återbesök i Örebro och bjuda in gamla klubbkompsar på träningsläger till Stigtomta också har sin tid. Ser fram mot den tiden i så fall! :-)

Skrivet av: Kristin j [2006-06-10 8:43]
Vi kommer sakna er massor! Lycka till med husbygget och allt annat runt omkring.

Skrivet av: Löken [2006-06-09 20:14]
Surt sa räven :(... Men hoppas ni får det bra i Stigtomta igen.