 |
|
|
|
Kommentera nyheten Springkastning
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kristin J [2008-02-15 18:40] | |
|
|
| Instämmer, rolig träning och tävling! By the way...9 bom totalt trots fullpoängarn på sista kastet! |
| Skrivet av: | Kristin J [2008-02-15 18:40] | |
|
|
| Instämmer, rolig träning och tävling! By the way...9 bom totalt trots fullpoängarn på sista kastet! |
| Skrivet av: | Brynäs [2008-02-15 15:36] | |
|
|
| Tack för igår Stefan, kul. |
|
|
|
 |