 |
|
|
|
Kommentera nyheten Hjälp till att marknadsföra Multisporten!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
| Linda>> Jag hade med mig foldrar och häftpistol idag och fyllde på lite på GIH och prydde även anslagstavlorna i långhuset. Några affischer fick jag dock inte med mig...akta så du inte sätter över mina foldrar bara ;) |
|
|
| Linda>> Jag hade med mig foldrar och häftpistol idag och fyllde på lite på GIH och prydde även anslagstavlorna i långhuset. Några affischer fick jag dock inte med mig...akta så du inte sätter över mina foldrar bara ;) |
| Skrivet av: | Linda [2007-05-08 15:56] | |
|
|
| Jag kan ta med någon affisch till universitetet. La några foldrar på GIH men de behövs nog annanstanns också. |
|
|
|
 |