INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Hembakat till Svealands & KFUM-träffen

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kristin & Barbro [2005-07-31 19:01]
Vi bidrar med bullar och ngt matbrödsaktigt.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Magnussons [2005-08-05 10:00]
en äpplekaka och en rulltårta ska vi försöka bidra med om ingen hinner äta upp det innan tävlingen börjar. Försökte baka matbröd häromkvällen men det gick åt i samma takt som det kom ur ugnen....

Skrivet av: Garpen [2005-08-02 22:37]
Jag har bakat 60 bullar, 48 st hallongrottor, 8 vaniljgömmor och 24 flarn...backar kanske även någon/några sockerkakor och "minipajer"!

Skrivet av: Christina Långh [2005-08-01 23:56]
Jag bakar ett par mjuka kakor + en omgång småkakor.

Skrivet av: Lina [2005-08-01 21:41]
Bidrar med två sockerkakor och en sats bondkakor.

Skrivet av: Kristin & Barbro [2005-07-31 19:01]
Vi bidrar med bullar och ngt matbrödsaktigt.

Skrivet av: birgitta a [2005-07-31 12:12]
Jag bakar 4 tigerkakor och en sats grova matbrödsbullar.

Skrivet av: hooken [2005-07-28 18:50]
jag och cattis bidrar gärna med nån typ av hembakt kaka...

Skrivet av: normank [2005-07-27 19:27]
Jag bidrar med matbröd. Pojkarna tycks vilja stå för "findoppat".

Skrivet av: HNord [2005-07-27 8:40]
5 unga nu. Nå't slags matbröd utlovas

Skrivet av: dg [2005-07-26 16:51]
Visserligen har jag aldrig bakat förut, och kan inte tänka mig att det är roligt, men en långpanna mockarutor kan jag väl sno ihop :-)