 |
|
|
|
Kommentera nyheten Kom igång! Uppdaterad!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kattis [2007-08-26 18:43] | |
|
|
| Linda>> Sorry, jag tog fel på datumen, kan inte alls hjälpa till den här gången tyvärr. |
| Skrivet av: | Linda [2007-08-28 22:53] | |
|
|
| Tack för erat engagemang! Nu kör vi hårt! ;-) |
|
|
| Saknar du någon den 30/8 så skule Emma (min dotter ) och jag kunna hjälpa till. Janne och Emma |
| Skrivet av: | Ing-Marie H [2007-08-28 13:47] | |
|
|
| Jag kan ta ett pass på fredag 31 också. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-27 14:15] | |
|
|
| Jag kan komma kl 18.00 på torsdag 30/8. är det något som ska fixas innan eller är det bara att komma? |
| Skrivet av: | Kattis [2007-08-26 18:43] | |
|
|
| Linda>> Sorry, jag tog fel på datumen, kan inte alls hjälpa till den här gången tyvärr. |
| Skrivet av: | Barbro C [2007-08-24 17:10] | |
|
|
| Jag kan ta fredag 7/9 |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-24 14:28] | |
|
|
| Jag såg precis att vi har 3 timmar per fredag. Om vi inte kan dela med några vore det bra med någon avlösare så vi får lite lunch. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-24 14:26] | |
|
|
| Kristina Jedberger och jag står på fredagarna 31/8 och 7/9. Hur långa pass beror lite på hur många som kan hjälpa till, men gärna 2-timmarspass. |
| Skrivet av: | Kattis [2007-08-24 14:10] | |
|
|
| Jag står gärna och pratar om klubben och delar ut stämpel kort den 6 sept. gärna tidigt då det är min enda chansen det här året att få vara med på klubbträningen sen. |
| Skrivet av: | widdas [2007-08-23 21:07] | |
|
|
| Jag kan ta ett pass torsdag 30/8 eftre 18:00 |
|
|
|
 |