 |
|
|
|
Kommentera nyheten Packa kylskåpspoesi
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kattis [2006-08-15 10:06] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Sara K [2006-08-16 14:04] | |
|
|
| Jag kommer lite senare ca 18. |
| Skrivet av: | Sus [2006-08-16 13:42] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Anders [2006-08-16 11:30] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Barbro C [2006-08-16 8:56] | |
|
|
| Jag är så snorig att jag inte vill träffa folk - men kan gärna packa hemma. Kan jag hämta en låda? Gärna tidigare än 17. . Dg - ring 254518 |
| Skrivet av: | Balken [2006-08-15 22:50] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Magnus [2006-08-15 21:05] | |
|
|
| Jag kan komma och plocka men först ca 18.15. |
| Skrivet av: | Garpen [2006-08-15 20:51] | |
|
|
| jag kommer och plockar! |
| Skrivet av: | dg [2006-08-15 20:45] | |
|
|
| jo, jag kommer att vara där |
| Skrivet av: | Inger Nicolas [2006-08-15 15:58] | |
|
|
| Kommer! |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-08-15 14:38] | |
|
|
| Jag kommer. |
|
|
|
 |