INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Udda-KM [Nu med film!]

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 17:06]
Nu är det bestämt! Jag och Anders änmäler oss med team björklunds! :)

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Stina, Lovisa och Claes [2007-11-04 18:16]
vad förvånade vi blev att vi fick det svaret! Men, jaja vi säger väl så.

Skrivet av: fille [2007-11-04 16:01]
Stina, Lovisa o Claes>> Rykten är oftast osanna, som i det här fallet. Jag tror att det luktar dåliga förlorare..

Skrivet av: Matte [2007-11-04 15:55]
Stina, Lovisa o Claes>> Ja, om det var tävling i fuska så vann dom lätt!!!

Skrivet av: Stina, Lovisa o Claes [2007-11-04 12:53]
Vi hörde vissa rykten från helt säkra källor att det var lag Kamikaze som vann?! Vissa andra lär ha fuskat rejält?

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-11-03 10:02]
1 ZiK
2 Kamikaze
3 Lag Kejsare
4 Team Björklunds

Skrivet av: matte [2007-11-01 20:40]
Va KUL ses imorgon

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 17:06]
Nu är det bestämt! Jag och Anders änmäler oss med team björklunds! :)

Skrivet av: Tävlingsledningen [2007-11-01 16:41]
karin>> kung!
alla>> nu är vi 4 lag! fortsätt anmäla er!
nu är det också bestämt att det blir "vanlig" coca-cola i markan.

Skrivet av: Karin Björklund [2007-11-01 16:11]
Tjenare! Låter som om jag utmanas! ;D Haha, vet inte om jag har ett lag, har jag det?! =D
Har inte spelet men läste mig till att det är lungt ändå? Anmäler härmed iaf mitt intresse tills vidare.

Skrivet av: matte [2007-10-29 21:08]
fille>> Hur ??