INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten PARPATRULLEN. Praktisk info!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Kajsa [2005-10-30 22:34]
Okej, jag anmäler nu mig och sambon (Gizmo Holmström) till fredagens parpatrull. Det verkar som om han kan den kvällen. Men det är ju Timmen bara några timmar efteråt!!?? Hur ska man orka det? Vårt bricknummer är 205066.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: ms-marveloxcdk [2022-05-26 4:36]
Ėčņņ Ėāđâåë (ņåđčāë). Ņėîōđåōü îíëāéí Ņåđčāë Ėčņņ Ėāđâåë ņėîōđåōü îíëāéí Ņåđčāë Ėčņņ Ėāđâåë 1 ņåįîí ņėîōđåōü îíëāéí âņå ņåđčč īîäđ˙ä â õîđîøåė ęā÷åņōâå hd 1080

Skrivet av: Feenie [2005-10-31 22:03]
Jag och Micke har nr 27025

Skrivet av: Hempa [2005-10-30 23:31]
Jag och Linda vill springa! SI: 16123

Skrivet av: Kajsa [2005-10-30 22:34]
Okej, jag anmäler nu mig och sambon (Gizmo Holmström) till fredagens parpatrull. Det verkar som om han kan den kvällen. Men det är ju Timmen bara några timmar efteråt!!?? Hur ska man orka det? Vårt bricknummer är 205066.

Skrivet av: Anders [2005-10-28 12:40]
Jag och Charlotte har SI nr 770726

Skrivet av: Snorkfröken [2005-10-28 9:59]
Jag och dg har SI nr 780630

Skrivet av: culin [2005-10-28 9:34]
Har anmält mig. Undrar om någon har batteri eller pannlampa att låna ut. Har två st varav en med pajad batteri

Skrivet av: Victoria [2005-10-28 8:28]
Missade mötet igår, men skulle kunaa hjälpa till...

Skrivet av: Stefan Risberg [2005-10-27 21:48]
Jag och Roland Fjällström känner oss som ett närbopar och kommer gärna.
Bricknummer 216436

Skrivet av: öberg [2005-10-05 17:38]
Kajsa--> Olika sorters par ger olika klasser (på samma bana). Det är dock tänkt att sambopar skall utgöra huvudklassen, men alla är lika välkomna. Kom du med Jögge!! : )