 |
|
|
|
Kommentera nyheten Öberg klubbmästare i bowling!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Kajsa [2004-11-10 22:21] | |
|
|
| Det är uppenbarligen inte orientering man ska hålla på med... Är KFUM Bowling nästa sektion i vår förening? |
| Skrivet av: | Kajsa [2004-11-10 22:21] | |
|
|
| Det är uppenbarligen inte orientering man ska hålla på med... Är KFUM Bowling nästa sektion i vår förening? |
| Skrivet av: | 1.96 [2004-11-09 10:35] | |
|
|
| Grymma bilder.. Det där är grabbarna som alvarligt bör överväga en proffssatsning inom klotrullar branschen... |
| Skrivet av: | Patrik [2004-11-08 22:39] | |
|
|
4 första omgångarna utan varken strike el spärr förstörde detta års KM, för att sen avsluta desto bättre. (hade ju räknat med att man skulle få några omgångar o sikta in sig in det hela drog igång och pressen skulle släppa,men icke ) =)
Öberg>> bara att gratulera..190 är riktigt stabilt
Peiza>> bra arrangerat o kul med så stort deltagande allt från unga o nervösa till äldre o rutinerade |
|
|
|
 |